این ساعت و این روز رو هیچوقت فراموش نمیکنیم!


****

پ.ن: اینو فعلا داشته باشید. دوباره میام!

دوستت دارم ،دوستم داری و این زیباست

زیبا تر از ماهی قرمز توی تنگ بلور

زیباتر از آسمونه آبی بالا سرمون

حال عجیبی دارم نمی دونم قراره چی بشه!همه حرفها تو یه محدوده زمانی گفته میشه ، بعد نوبت مامان که چطوری دل بابا رو به دست بیاره چطوری آسمون ریسمون به بافه تا بره سر اصل مطلب و تازه میرسیم به قسمت حساس!!!

خیلی می ترسماگه زبونم لال،چشمم کور،گوشم کر،دستم چلاق،پام لنگ(به نظر شما اگه من همه این زیبایی هارو داشتم بازم محی دوستم داشت؟!) بابام بگه نه!!!چی میشه؟!!

بچه ها واسمون دعاکنید همین روزا همه چی معلوم میشه.
من محی مو می خوام و باشناختی که از خودم دارم اگه بابام بگه نه من ،مننمی خوام حرفشو بزنم اصلا!

مثل همیشه می خوام یه چند بیتی تقدیم کنم به کسی که همه وجودم برای اون،تنها اون به تپش در می یاد

تنها بودیم
                جدا بودیم
                                همدیگر را دیدیم
                                                        وبه همدیگر لبخند زدیم
                                                                                         وبه همدیگر رسیدیم
حالا می خواهیم باهم باشیم
                                          تنها برای هم باشیم
                                                                        خوشبخت باشیم


به به! میبینم که خلاصه بعضیا اومدن اینجا و نوشتن! نمیتونم خوشحالیمو از این اتفاق پنهان کنم. ایشالا این حضور دلگرم کننده تداوم داشته باشه.

در یادداشت قبلی طلی خانوم فرمودن اینجانب در جو بوده و گفته ام ۷ میلیون میدهم و سئوالات دانشگاه را برایش خریداری مینمایم. جا دارد از همین تریبون اعلام کنم اینجانب به هیچ وجه در جو نبوده و نیستم و هنوز هم بر موضع خود پافشاری میکنم!


البته خیال نکنید اینقدر اوضاع اینجانب  توپ و ای ول باشد ها نه! اما خیلی خوشبینم که در سال جاری با زدن یک بانک و یا یک کار خارق العاده که یک شبه بشود ره صد ساله را پیمود این هفت میلیون را جور نمایم.

اگر این خواسته ام تحقق یابد از همینجا اعلام مینمایم حتی مهریه ایشان را پیش پیش خواهم پرداخت و خیلی چیزهای دیگر البته! بازهم متذکر شوم به هیچ وجه در جو نمیباشم.

همچنین برای آسیب دیدگان زلزله بم هم یکی یدونه ۲۰۶ خواهم خرید و به دوستان نزدیکم ماکزیما میدهم. و به آنهایی که در هر یادداشت این صفحه زرت و زورت بیشترین نظر را بدهند کلید طلایی یک الگانس ۲۰۰۴ اهدا مینمایم.

بازهم متذکر شوم اینجانب در جو نمیباشم ....!

پ.ن یکم: بهترین راه حل نه زدن بانک و نه کار خارق العاده ای است. بلکه باز کردن یک حساب قرض الحسنه در بانک صادرات است که تا آخر تیر فرصت داریم در قرعه کشی بزرگ این بانک شرکت نماییم.

پ.ن دوم: به جان عزیزانم نه پدرم و نه پدر طلی ام رئیس بانک صادرات نمیباشد!

پ.ن سوم: البته من که شانس ندارم یک بار در الگانس بانک تجارت سرمایه گذاری کردم نشد!