امتحانا هم تموم شد

خوب امتحانای طلی هم تموم شد و دیگه کم کم داره  به کنکور نزدیک میشه. این کنکور هم واقعا مصیبته. اون روزی که از دست کنکور راحت شدم و فهمیدم که چه دوران مزخرفی رو گذروندم فکر نمیکردم که یه بار دیگه آقای کنکور خفت ام کنه.

خیلی امیدوارم که اگه طلی حواسش پرت نشه و زیاد به من فکر نکنه و غصه منو نخوره و اگه من بچه خوبی باشمو و اذیتش نکنم  یه رشته خوب قبول بشه.

البته برای من که به مقدار کمی دارای رگ غیرت می باشم شهری که قرار است ایشان در آن مشغول به تحصیل شوند خیلی مهم می باشد و کلا در حال حاضر در شرایط دق مرگ می باشم.

کاش همین شهر کوفتی یه رشته خوب داشت تا ما مجبور نبودیم هم دسته گلمونو بفرستیم اونجا هم غیرتمونو به قل قل بیاریم.

ای داد بیداد! ای روزگار! که چه دردسرها بر سر راه ما قرار دادی! سعی میکنم بگم عشق است وگرنه باید در بیست و چهار سالگی بریم واسه خودمونو و اموات رحمت.

شعار هفته: ای غیرت من با تو مبارزه میکنم! نمی خواهم بی غیرت باشم اما میخواهم آسوده باشم!

از موقعی که امتحانای طلی شروع شده ما هم زدیم به دیوونگی و هی با هم می ریم بیرون! هم وقتی واسه امتحان میخواد بره مدرسه من میبرمش هم موقعی که میخواد بیاد.

تازه وقتی میخوام بیارمش یه ساعتی باهم دور میزنیم. و میریم پاتوق همیشگی شیر موز میخوریم.

قابل توجه اینکه تو این شهر کوچیک که همه همدیگرو میشناسن اینجور رله رفتار کردن یعنی دیوانگی محض! خلاصه دنیای کوچیکه ما اینروزا کلی پروانه ای و  خوبه!

دیروز هم داداشم زنگ زده  میگه خواب دیدم شما یه پسر دارین!! و یکی هم تو راهه! جالب تر اینکه وضع حملو اینجانب بر عهده دارم! واقعا شاید اینجوری بشه! حالا که اون باید درس بخونه احتمالش میره وظیفه خطیر مادری بر عهده من باشه!

این روزا هم تموم میشن و امیدوارم روزهای آینده خیلی خیلی بهتر از این روزا باشن! من دوست دارم همیشه  حال از گذشته بهتر و آینده از حال خیلی بهتر باشه! البته شاید این دست خودمون باشه! پس باید تلاش کنیم!

از نو

یک اتاق اندازه ی تو
از نو
کشف عطر تازه ی تو
از نو
یک دهان ترانه ی خط خورده
تشنه ی آوازه ی تو
از نو
با تو از نو از نو
از نو از نو از نو
دوباره ساده شدن سبک شدن با تو پریدن
دوباره بسته شدن تا شدن و از تو شکستن
دوباره شب کشی و تا سحر از نو بی تو رفتن
باز ترانه ی من از تو دوباره بغض تو از من
باز یک گریه ی سیر
از نو از نو از نو
باز یک طاقه حریر
با تو از نو از نو
از نو سایه روشن پنجره های دلگیر
از نو از نو قصه ی عادت زود اما دیر
از نو جاری شدن دل دل من در تصویر
دوباره ترانه یی و باز یک گریه ی سیر
باز یک گریه ی سیر
باز یک طاقه حریر
از نو از نو از نو
از نو از نو از نو ....