یک ساله شدیم!

 

وقتی به گذشته فکر میکنم لحظات خوشگلی جلو چشم میاد که آدم یه جوری میشه. یه حس قشنگ که غیر قابل وصفه. و وقتی به جلو نگاه میکنم میبینم راه سختی در پیش داریم.

 

پنج ساله دیگه٬ ده سال دیگه٬ بیست سال دیگه و ... خیلی باید جالب باشن.

 

پارسال همین موقع بود که طلی با من دوست شد. برای من دوست شدن با این آدم سر سخت یه موفقیت بود. طلی خیلی مقاومت کرد. هنوز هم نمیدونم و نمیدونه که چی شد که به پیشنهاد من جواب مثبت داده اما هر چی بود همراه با خیر و برکت بود. همراه با یه تغییراتی بود که خیلی به موقع باید صورت می گرفت.

 

تو این یه سال تجربیاتمون بیشتر شده چشم و گوشمون نسبت به هم بازتر شده و رفتارهای همدیگه دستمون اومده. پس حالا میشه به ادامه راحت تر فکر کرد.

 

این صفحه یه گوشه ای از دنیای دو نفره ما بوده و منعکس کننده همه اتفاقات ما دو تا نیست. اما بودنش ضروریه.

 

دوست دارم ادامه بدیم. وقتی فکرشو میکنم دو نفر میخوان با هم بمونن تا آخر دنیاشون خیلی یه جوری میشم. کلی افتخاره. هرچند خیلی ها هم به تعداد نامزدهاشون می نازند اما ما اینجوری هستیم.

 

دعوا رو دوس نداریم اما اگه هم پیش اومد سعی نمیکنیم به رفتن فکر کنیم.  این شعار ماست. باید مشکلات رو دو نفره حل کنیم و این زیباست.

 

سالی که گذشت بیشتر با دوری همراه بود. من و طلی قول دادیم سال دیگه هر جوری شده دیگه با هم باشیم.

 

سعی میکنم اینجا رو فعال ترش کنم. آره والله!