تا حالا فکرشو کردی؟  چه خوب میشه که برگردی!

من تموم قصه هام قصه توست
اگه غمگینه اون از غصه توست

یه دفعه مثل یه آهو توی صحرا رمیدی
بس که چشم تو قشنگ بود گله گرگ ندیدی

دل نبود توی دلم  تو رو گرگا نبینن
اونا با دندون تیز به کمینت نشینن

الهی من فدای تو چیکار کنم برای تو؟
اگه تو این بیابونا خاری بره به پای تو؟

یه دفعه مثل پرنده قفس عشقو شکستی
پر زدی تو آسمونها رفتی اون دورا نشستی

دل نبود توی دلم گم نشی تو کوچه باغا
غروبا که تاریکه نریزن سرت کلاغا
نخوره سنگ به بالت پرت نشه فکرو خیالت

من تموم قصه هام قصه توست
اگه غمگینه اون از غصه توست

یه دفعه مثل یه گل رفتی تو دست خزون
سیل بارون و تگرگ میومد از آسمون

بردمت تو گلخونه که نریزه رو سرت
که یه وقت خیس نشه یخ کنه بال و پرت
نشکنی زیر تگرگ نریزه از تو یه برگ

من تموم قصه هام قصه توست

یه دفعه مثل یه شمع داشتی خاموش میشدی
اگه پروانه نبود تو فراموش میشدی

آره پروانه شدم که پرام سوخته شه
تا آتیش  دل تو به دلم دوخته شه
که بسوزه پر و بالم  که راحت بشه خیالم

دارم از تو مینویسم
 تو که غم داره نگات
اگه دوست داشتی بگو
 تا بازم بگم برات
اونقده میگم تا خسته شم
با عشق تو شکسته شم

عید اومده!!!

خلاصه اومدم با هزار بدبختی خودمو رسوندم تا بگم من بی معرفتم ؛ما بی معرفتیم شما دیگه چرا؟؟؟

رفتیم تو سال جدید سال ۸۴ و من همین جور به کنکور نزدیک میشم؛می دونم رشته مورد علاقه ام رو قبول نمی شم اما شما واسم دعا کنید

سال نو مبارک

به امید اینکه امسال همه به آرزوهای بزرگ و کوچیکمون برسیم.نیستم اما یادتون همیشه با منه