از نو

یک اتاق اندازه ی تو
از نو
کشف عطر تازه ی تو
از نو
یک دهان ترانه ی خط خورده
تشنه ی آوازه ی تو
از نو
با تو از نو از نو
از نو از نو از نو
دوباره ساده شدن سبک شدن با تو پریدن
دوباره بسته شدن تا شدن و از تو شکستن
دوباره شب کشی و تا سحر از نو بی تو رفتن
باز ترانه ی من از تو دوباره بغض تو از من
باز یک گریه ی سیر
از نو از نو از نو
باز یک طاقه حریر
با تو از نو از نو
از نو سایه روشن پنجره های دلگیر
از نو از نو قصه ی عادت زود اما دیر
از نو جاری شدن دل دل من در تصویر
دوباره ترانه یی و باز یک گریه ی سیر
باز یک گریه ی سیر
باز یک طاقه حریر
از نو از نو از نو
از نو از نو از نو ....

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:24 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی متن قشنگی بود منم آپدیت کردم از ایدز نوشتم . قسمت دومه وقت کردی بیا و بخونش اگه دوست داشتی نظر بده خوشحال میشم . ممنون.دوست تو سهیل

‌بهنام ( من و . . . ) دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:11 ب.ظ http://man-va.persianblog.com/

سلام خوبید؟
چه خبرا؟ اوضاع مرتبه؟
خیلی وقته که دیگه به ما سری نمیزنید . منتظرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد