یه دل می گه برم برم
                           یه دلم میگه نرم نرم
                                                   طاقت نداره دلم دلم
                                                                           بی تو چه کنم!!!

دوست دارم

دوست دارم

وقتی میشه اینجا راحت حرف زد چرا نباید گفت دوست دارم؟

خیلی ها میگن وقتی میخوای زن بگیری باید ماشین داشته باشی خونه داشته باشی کار داشته باشی و حتما سربازی رفته باشی.
 همه اینا رو قبول دارم اما تو مملکت ما که همه چیز درپیتیه و هیچ چیز سرجای خودش نیست مطمئنا این شرایط موقعی به دست می یاد که طرف ۴۰ سالش بشه و دیگه اون موقع نه شور و حرارتی واسه ازدواج هست و نه انگیزه ای. تازه هیچ تضمینی هم وجود نداره که تو ۴۰ سالگی همه اون شرایطی که گفتم فراهم بشه.

حالا من نه ماشین دارم و نه خونه و نه سربازی رفتم اما بیست و سه سال دارم و کار میکنم و سعی میکنم یه پس اندازی واسه خودم داشته باشم. البته مثلا من مهندسم اما خوب چون سربازی نرفتم هنوز مدرک ندارم و نمیتونم دنبال کار خودم برم.

همه اینا رو گفتم تا به اون چیزی که میخوام برسم. تا یک سال پیش زیاد به فکر آینده نبودم. به معنای واقعی آویزون بودم و خیلی تنها. همیشه دنبال پیدا کردن یکی بودم تا باهاش برا همیشه بمونم. اهل کلک هم نیستم.

فکر میکنم حالا به آرزوم رسیدم و با داشتن یه یار خوب میشه گفت سر به راه شدم. البته سر به راه بودما اما آدم وقتی تریپ جدی میاد با یکی یه جورایی جمع و جور میشه.

امروز تو مملکت ما روز زن و مادره و من از اینجا هم به مامان خودم و هم مامان طلی و هم خود طلی که نقش مهمی تو زندگیم داره  این روزو تبریک میگم. تو این مملکت قدر زن خوب باید دونست. تو مملکتی که چشم ها مریض اند و دلها پر از فساد. خوش به حال باباهامون و خودم!