دوستت دارم ،دوستم داری و این زیباست

زیبا تر از ماهی قرمز توی تنگ بلور

زیباتر از آسمونه آبی بالا سرمون

حال عجیبی دارم نمی دونم قراره چی بشه!همه حرفها تو یه محدوده زمانی گفته میشه ، بعد نوبت مامان که چطوری دل بابا رو به دست بیاره چطوری آسمون ریسمون به بافه تا بره سر اصل مطلب و تازه میرسیم به قسمت حساس!!!

خیلی می ترسماگه زبونم لال،چشمم کور،گوشم کر،دستم چلاق،پام لنگ(به نظر شما اگه من همه این زیبایی هارو داشتم بازم محی دوستم داشت؟!) بابام بگه نه!!!چی میشه؟!!

بچه ها واسمون دعاکنید همین روزا همه چی معلوم میشه.
من محی مو می خوام و باشناختی که از خودم دارم اگه بابام بگه نه من ،مننمی خوام حرفشو بزنم اصلا!

مثل همیشه می خوام یه چند بیتی تقدیم کنم به کسی که همه وجودم برای اون،تنها اون به تپش در می یاد

تنها بودیم
                جدا بودیم
                                همدیگر را دیدیم
                                                        وبه همدیگر لبخند زدیم
                                                                                         وبه همدیگر رسیدیم
حالا می خواهیم باهم باشیم
                                          تنها برای هم باشیم
                                                                        خوشبخت باشیم


نظرات 6 + ارسال نظر
باند اینترنتی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:22 ب.ظ http://bohran20000.persianblog.com

ســــــــــــــــــــلام

در کنار هم خوشبخت باشین خوش باشین و پیروز سر بلند و موفق آماده پرواز کردن به بلندای آسمان عشق از دنیا فقط فرار نکنین سه سری به ما هم بزن

سرمه شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:37 ب.ظ

والا چی بگم...من براتون حتمآ دعا می کنم :)

آرتا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:37 ق.ظ

امیدوارم همه چیز همونطور که میخواین پیش بره

راشنو یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:13 ق.ظ

man ke goftam in kar faghat be daste mamanet hal mishe bavar kon enghadr mamanaa khoob mitoona babaharo....(bebakhshidaa) goosh deraz konan!

صبا و ندا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:22 ب.ظ http://weblog.sabaoneda.com

سلام دوستان عزیز ممنون که لطف کردین به ما سر زدین براتون دعا می کنیم که همه چیز همون طور که دوست دارین بشه فعلا بابای

آوات سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:42 ق.ظ http://awathiva.persianblog.com

دعا و البته بیشتر صبر و پافشاری بر حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد