اومدم ببینمت

دریغ از یک نگاه مهربون و لبخند زیبا.

برات گل رازقی از حیاط خونه کنده بودم.

اومدم تا شاید با لبخندت منو ببخشی

دریغ از یک نگاه مهربون و لبخند زیبا.

اومدم تا شاید بتونم  با نگاه ازت معذرت بخوام

دریغ از یک نگاه مهربون و لبخند زیبا.


اومدم اما تو نگام نکردی!
حتی لبخند هم نزدی!

تو اون لحظات  سرعت ماشینو زیاد کردم
آرزو کردم یه چیزی بپره وسط یا دیواری بلند جلوم سبز بشه و محکم بخورم بهش و مثل کاغذ لوله بشم! لوله شدم.

اعتراف میکنم
وقتی نگام نکردی
چشام سیاهی رفت
و محی پودر شد! پودر واقعی.

هنوز امیدوارم به نگاه و لبخندت. از من دریغ نکن.

این روزا رو هم میشه فراموش کرد اگه بخوای.

****

بچه ها هوا این روزا اینجا بارونیه! یه کاری واسم بکنین. فعلا تنهام!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
قاصدک دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:09 ب.ظ http://imaneyektanineabi.blogsky.com

هوای بارونی هميشه هوای تصميم گيری بوده برای کم !!!

امیر دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:00 ب.ظ

جدایی میتونه یه تجربه باشه! شکست نیست. اما اگه احساس میکنین(با هر دو تونم) با هم زندگی خوبی داشتین و طرف مقابلتون گل بوده هیچوقت از دستش ندین. اما اگه هم جدایی اتفاق افتاد آخر قصه این نیست. من خودم سه بار این قضیه برام پیش اومد ابتدا خیال کردم دنیا به آخر رسیده اما اینگونه نبود. سعی کنید درست تصمیم بگیرید.

آرتا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:08 ب.ظ

ای بابا ! چی شده ؟! نگران شدم ):

بهنام ( من و ... ) دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:48 ب.ظ http://man-va.persianblog.com/

نمیدونم چی بگم . چی شده که اینطوری شده؟
چی شده قهر کردین؟

سرمه دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:25 ب.ظ

باشه دیگه....دیشب یکی می گفت بخشش بالاترین کاره...
چقدر خوبه اگه آدم ها گذشت داشته باشن و بهشنده باشن و دلاشون دریایی باشه
تو رو خدا هوای همدیگه رو داشته باشین

امیر سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:02 ق.ظ

یه جورایی دلم پیشتونه!حتما ما رو هم خبر کنید که چه کردید!

آوات یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:39 ب.ظ http://awathiva.persianblog.com/

درست می شه فرصت بده درست می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد