چو گلها

 سرا پا

 نشاط و شوری

 تولدت مبارک!

 

دقیق دقیق یکسال پیش این صفحه متولد شد و مهمتر از اون هجده سال پیش تو به دنیا اومدی!

 نمیدونم چی بگم تا همه اون چیزی که تو ذهن و قلبم میگذره رو راحت  بیان کنم.  فقط میتونم بگم از داشتنت خوشحالم.

 

شاید این صفحه بیانگر کامل زندگی ما نباشه که واقعا هم اینجوریه اما یه دریچه هرچند کوچیکی شده برای پیوند با دوستای فضای مجازی. دوستهایی که حافظه شون هم از من قوی تره!

 

البته بماند که فاجعه کنکور که یه روزی خیر همه ما رو گرفته و خواهد گرفت خیلی چیزهای ما رو عقب انداخته و مثل یه دیوار بلند بینمونو یه فاصله یخی  انداخته  اما باید سعی بکنیم با نفسهامون که از عمق وجودمون  بر میاد این یخو آب بکنیم. اگه موفق بشیم سربلند تر هستیم و اگه نه شاید حکمتی توش باشه!

 

زندگی رو مبارزه میدونم بخصوص در برابر مشکلات و  خوشحالم همین اول کار باهاش روبه رو شدم. مشکل برای من فاجعه نیست و عینه خیره! سعی میکنم خودمو خوب آب بندی کنم  تا وقتی جدی وارد فاز زندگی شدم به روغن سوزی و ریپ زدن نیفتم! (توجه برای تازه کارها: دور موتور در دوران آب بندی نباید بیشتر از سه هزار باشه!!)

 

آخر این نوشته میخوام چندتا کلمه بگم  تا یه فتو رمان کوچیک باشه برای من و تو:

 

رنو ٬ نوقی٬ قوچی٬ آلفرد

 

دوس دارم حد اقل سال دیگه این موقع زودتر برسه!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرتا جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:02 ب.ظ

تولدت مبارک باشه طلی جون:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد