یه دل می گه برم برم
                           یه دلم میگه نرم نرم
                                                   طاقت نداره دلم دلم
                                                                           بی تو چه کنم!!!
نظرات 7 + ارسال نظر
محی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:41 ب.ظ

زندگی منشوری است از حرکت دوار...
بهتر است به آرامش آینه برگردیم
خود را در طعم زیباترین ترانه ها تماشا کنیم...

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:49 ب.ظ

قاصدک دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:05 ب.ظ http://imaneyektanineabi.blogsky.com

با رنگهای زیبا و دلفریب ... زندگی منشوری ست در حرکت دوار ... شــــاد باشید هر دو ...

زری کوچیکه پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ب.ظ http://sedayebaron-chikchik.persianblog.com

سلام/بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم... همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم... شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم ...شدم آن عاشق دیوانه که بودم

رزهای نقره ای دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:14 ق.ظ http://silver-roses.tk


سلام!... بابا آخه نمیگین دل آدم برای شما تنگ میشه... یه سری... چیزی... حالا من بی مرام و بی معرفت... (:
خوووووووووووووبین؟!... دلم براتون خیلی تنگ شده بود... هنوزم با هم مینویسید؟!(:... امروز بالاخره وقت کردم به همه سر بزنم... خیلی خوشحالم که تونستم بیام اینجا و طلی و موحی عزیزم رو هم ببینم...
مواظب خودتون باشید... راستی من آپدیت کردم... بالاخره !(: ... از پرشین بلاگ رفتم... خونه جدید دارم(:

سالار چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:23 ق.ظ

سلام.
آخه! خیلی وقت بود اینجا سر نزده بودم.
از جو عاشقانش خیلی خوشم می یاد.
عاشق شدن این دنگ و فنگ ها هم داره دیگه.
موفق باشید

سرمه پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:43 ب.ظ

نامردا چرا پینگ نکردین من بفهمم آپدیت کردین...اومده بودم باز بهتون متلک بگما D:
خوشا عشاقی که با شعر با هم حرف می زنن٬‌ نه؟ (;

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد